Sporta veidi

Vai slēpošana ir bērniem piemērots sporta veids?

Jūsu bērns jau sen ir izaudzis no autiņiem, iemācījies rāpot, staigāt un pat skriet? Tātad, tas nozīmē, ka jūsu bērnam vajag izvēlēties, ar kādu sporta veidu viņš nodarbosies. Jo agrāk mēs iemācīsim bērnu sportot, jo vieglāk viņam ies dzīvē.

Šodien mūsu saruna būs par slēpošanu. Nav svarīgi, vai bērns pēc tam vēlēsies iet pa šo taciņu vai nē, sportiskais rūdījums, gribasspēks, vēlme uzvarēt un laba fiziskā forma, kļūs viņam par lielisku palīgu, jebkurās dzīves situācijās.
Tātad, kurā virzienā lai virza savu bērnu? Apkārt ir tik daudz un dažādu sporta veidu, sākot ar prestižajiem un dārgajiem un beidzot ar ne tik ļoti prestižajiem un nepelnīti aizmistajiem sporta veidiem. Tātad, tieši par tādu sporta veidu mēs jums šodien pastāstīsim.

Distanču slēpes
Jums nevajadzēs iet ar bērnu pastaigāties…
Kamēr bērns iet bērnudārzā, viņš katru dienu iet laukā pastaigāties. Skolā laikā, tas sāk kardināli mainīties, jo, kurā brīdī, lai skolnieks atrod laiku un dodas pastaigā elpot svaigu gaisu? Viņam pietiek laika tikai doties uz skolu un no skolas.

Ja ceļš uz skolu atrodas lielo ielu tuvumā, tad nevar būt nekāda runa par svaigo gaisu. Problēma kļūst vēl lielāka, ja bērna “transportēšanai” tiek izmantots personīgais transports. Par sekām laikam var nestāstīt, jūs paši tās nojaušat – novājināta imunitāte un regulāras saaukstēšanās slimības.

Bet, ja jūsu bērns nodarbosies ar slēpošanu, tad viņam vismaz dažas stundas būs jāpavada svaigā gaisā. Jebkuros laika apstākļos, jebkurā gadalaikā, gan pie augstas, gan pie zemas temperatūras. Pie zemās temperatūras, kopā ar bērnu trenējas arī viņa imunitāte.

Alternatīva peldēšanai
Ja jūs dzirdat vārdu skolioze vai jūsu bērnam ir konstatētas citas problēmas ar mugurkaulu, tad ārsti, bieži vien, tādos gadījumos iesaka apmeklēt baseinu. Jā, peldēšana tik tiešām var palīdzēt, bet ar vienu noteikumu, ja peldēšana notiek profesionālā līmenī, bet ja tā ir tikai tāda šļakstīšanās vienreiz nedēļā, tad nekāda labuma no peldēšanas nebūs.

Lieliska alternatīva peldēšanai ir slēpošana. Ja jūsu bērnam ir problēmas mugurkaulu, tad slēpošana , var tās atrisināt ne sliktāk par peldēšanu. Slēpojot, visas muskuļu grupas darbojas vienmērīgi un tāpēc dod bērnam izveidot stipru muskuļi korseti.

“Sirsnīgi draugi”
Sirds ir orgāns, kuram visvairāk ir nepieciešama norūdīšanās un trenēšana un vislabāk to darīt ir jau kopš mazotnes. Sadraudzējoties ar distanču slēpēm bērnībā, cilvēks nemaz pat nenojauš, kādu ieguldījumu viņš ir devis savai veselībai. Cilvēkam, kurš nodarbojas ar slēpošanu nav jābaidās, ka vecumā viņam būs problēmas ar sirds – asinsvadu sistēmu, jo slēpošana trenē sirds muskuļus, normalizē arteriālo spiedienu, uzlabo asinsriti un vielmaiņu.

Lielisks garastāvoklis
Jebkura pastaiga svaigā gaisā, veicina endorfīnu – prieka hormonu izstrādāšanos. Bet ja jūs lieliskā garastāvoklī slēpojat, tad jūs varat iedomāties, cik daudz prieka hormonu izstrādāsies! Uz treniņu atnācāt noguris, bet projām ejat mundrs un jautrs.

Uz redzēšanos, liekai svars!
Distanču slēpes ir lielisks palīgs tiem bērniem, kuriem ir liekais svars. Viena stunda pastaigas uz slēpēm var sadedzināt 500 – 1200 kalorijas ( viss ir atkarīgs no treniņa ilguma un slodzes).