Sports

Skriešana no rīta

Skriešana ir tāds sporta veids, kurš ir pieejams gandrīz visiem, uz zemeslodes dzīvojošiem cilvēkiem. Bet, lai to darītu pareizi, izlasiet šo rakstu.

Rīta skriešana dos jums spēku visai dienai онлайн займ, jūs atbrīvosieties no liekā svara, samazināsiet stresa līmeni un sakārtosiet attiecības ar savām locītavām. Bet, pirms šņorējat savas krosenes un dodaties uz tuvāko parku – izlasiet, kā vajag pareizi skriet. Pareiza skriešana ir nepieciešama lai samazinātu traumas un padarītu skriešanu par patīkamu nodarbi.

Renāts Šagabutdinovs jau sen nodarbojas ar skriešanu. Nesen viņš noskrēja distanci Comrades, kuras garums ir 87,7 kilometri. Iespaidīgi vai ne? Viņš stāsta, ka viņam to izdarīt palīdzēja grāmatas.

“Manā dzīvē bija vairākas grāmatas, kuras nopietni iespaidoja manu dzīvi. Es izturējos pret skriešanu ļoti vienkārši un taisni, bet grāmata man kļuva par zibens spērienu no gaišām debesīm. Mani rezultāti sāka strauji uzlaboties, bet, vispirms es vairākas nedēļas trenējos, lai apgūtu jauno tehniku”, – stāsta sportists. “Grāmatas es izvēlējos pats, tās man palīdzēja apgūt skriešanas tehniku un izvairīties no traumām.”

Izvēlēties piemērotu skriešanas veidu
Eksistē vairāki skriešanas veidi. Neatkarīgi no tā, kāda ir jūsu fiziskā sagatavotība, jūs varat izvēlēties vienu no tiem:
Skriešana parkā. Tas ir parasts skriešanas veids, kuru jūs jau noteikti zināt kopš bērnības. Vajag tikai mazliet piestrādāt pie tehnikas.

  • Skriešana nelīdzenā apvidū. Nelīdzens reljefs un pagriezieni veicina vienmērīgu muskuļu, locītavu, saišu un cīpslu attīstīšanos. Jūsu uzmanība sāks attīstīties un jūs varēsiet labāk noskaņoties uz procesu. Šo skriešanas veidu mīl ekstrēmisti.
  • Skriešana pa smiltīm. Tā ir skriešana pa mīkstu un smilšainu pludmali. Izrādās, ka tāda skriešana var kļūt par vienu no lielākajiem pārbaudījumiem jūsu dzīvē. Tā ideāli derēs, lai padarītu jūsu ikdienas treniņus interesantākus un smagākus.

Neskrieniet pakaļ attālumam, tas pats atnāks pie jums
Atstājiet savu telefonu mājās. Daudzi cilvēki, skriešanu izmanto kā iespēju aizbēgt no ikdienas беззалоговый кредит, apdomāt radušās problēmas un par visu aizmirst. Citiem vārdiem sakot, skriešanas laikā mēs izmantojam savu psihisko enerģiju, lai risinātu problēmas, kuras neattiecas uz skriešanu. Nav izslēgts, ka tajā ir kaut kāds terapeitiskais efekts, bet, labāk, no tā skriet, jūs nesāksiet.
Ja jūs patiešām gribat iemācīties labāk skriet, tad jums vajadzēs izvēlēties citu laiku lai padomātu par dzīvi, bet uz treniņu vajadzēs doties savāktam un ar “tīru galvu”, tātad, bez elektroniskām ierīcēm, kuras novērš jūsu uzmanību no skriešanas.

Piezemējieties uz pēdas priekšdaļas
Kad jūs pa smiltīm skrienat basām kājām, tad piezemējaties uz pēdas priekšdaļas. Šo pieredzi vajag izmantot arī rīta skrējienā. Ja jūs piezemēsieties uz papēža, jūs iedzīvosieties daudzās, nepatīkamās traumās.
Jūs iztērēsiet daudz mazāk spēka un sāksiet skriet daudz labāk, kad pārstāsiet izmantot savus muskuļus un piezemēties uz papēža.

Priecājieties par panākumiem
Sports māca jums izmantot savu ķermeni citādāk nekā līdz šim. Progress ir atkarīgs no tā, cik labi jums ir attīstīta spēja atšķirt vienu kustību no otras.
Pat nenozīmīga rīta skriešana, pieprasa uzmanību gan no jūsu saprāta, gan no jūsu ķermeņa. Tomēr rezultāti – stipra veselība un lielisks garastāvoklis, ir tā vērti! Priecājaties par vismazākajiem rezultātiem un neapstājieties pie sasniegtā!