Sports

Kā atrast laiku sportošanai. Padomi, kuri jums varēs reāli palīdzēt

Mūsdienu cilvēki ir ļoti aizņemti: darbs, mācības, kursi, semināri, pasākumi, jubilejas, brīvdienās tikšanās ar draugiem, u. t. t. Kā, lai tādā steigā atrod laiku sportošanai? Bet, izrādās, ka tomēr laiku sportošanai var sameklēt un izdarīt to nav nemaz tik grūti. Lūk, padomi, kā to izdarīt vislabāk.

  • Celieties agrāk. Pierodiet gulēt mazāk, bet kvalitatīvāk, tas nozīmē, ka jums vajag pamosties mundram un enerģijas pilnam, nevis nogurušam un neapmierinātam. Tāpēc, dodieties gulēt agrāk un mostieties agrāk. Veiciet eksperimentu, piecelieties 30 minūtēm ātrāk un sāciet vingrot. Nav izslēgts, ka pirmās 5 – 7 dienas, ķermenis būs “ļoti neapmierināts”, bet pēc tam, tas pāries. Speciālisti uzskata, ka tieši rīta treniņi ir visefektīvākie, tāpēc, ka jums netraucē nogurums. Vakarā, jūs varēsiet mierīgi atpūsties pēc darba dienas, pavadīt to kopā ar savu ģimeni un laicīgi doties gulēt.
  • Pēc iespējas mazāk laika velti televīzijai un internetam. Ja esat pamanījis, ka pie datora monitora sēžat jau vairākas stundas, piecelieties un izpildiet dažus vingrinājumus, piemēram, pietupienus. Ja ir vēlēšanās, tad varat darīt kā Bruss Lī, skatīties televīzijas pārraides ar “hantelēm rokās”.
  • Izdariet tā, lai sports kļūst par jūsu galveno ieradumu. Jūs taču vienmēr atrodat laiku lai iztīrītu zobus, tāpēc, ka jūs labi zināt, ja netīrīsiet tos, tie sāks bojāties. Tieši tāpat, vajag rūpēties arī par ķermeni, ja jūs to nekopsiet, tas “sāks bojāties”. Sāciet, kaut vai ar mazumiņu, piemēram, 10 minūtes pirms brokastīm, jūs varat veltīt vingrošanai. Ja jūs vairāku nedēļu garumā izpildīsiet rīta vingrošanu, tā jau būs kļuvusi par jūsu ikdienas ieradumu.
  • Aizdomājieties par savām izklaidēm, kā pavadāt brīvo laiku – sēžat ar radiniekiem pie televizora vai ar draugiem bārā? Velti šo laiku labāk sportam. Dodieties pastaigāties pa parku vai sarīkojiet draudzības maču futbolā. Nepaies ilgs laiks un jūs manīsiet, ka jūsu veselība uzlabojas.
  • Vingrinājumus var apvienot ar darbiem ko darāt. Ikdienas darbi, mums reti sagādā prieku, bet darīt tos vajag. Vingrinājumi var palīdzēt jums padarīt šos darbus interesantākus. Piemēram, uzstādiet taimeri un sāciet uzkopšanu, centieties iekļauties laikā. Pat visvienkāršākās kustības, izpildītas ar sportisku slodzi vai sniegt maksimālu atdevi.
  • Nodarbojieties ar to, kas jums patīk. Ik viens no mums atrod laiku, lai noskatītos mīļāko filmu, tieši tāpat, katrs no mums ir spējīga atrast laiku, lai nodarbotos ar mīļāko sporta veidu.
  • Nopērciet abonementu uz sporta zāli. Lai arī cik dīvaini tas liekas, bet nauda ir viens no lielākajiem stimuliem. Daudzi cilvēki sāk nodarboties ar sportu tikai tāpēc, ka tajā jau ir ieguldīti naudas līdzekļi.
  • Sameklējiet draugus, kuri nodarbojas ar sportu. Kopā izpildīt vingrinājumus, būs interesantāk un jautrāk.
  • Pārvietojieties aktīvāk. Neizmantojiet automašīnu, ja jums vajag aiziet uz veikalu pēc kaut kāda sīkuma. Zinātnieki ir pierādījuši, ka staigājot cilvēks izmantot visvairāk muskuļu grupu.
  • Iemācieties pateikt “nē”, ja jums visu laiku gadās apstākļi, kuri traucē jums nodarboties ar sportu. Varbūt, tieši tagad, jums ir pienācis īstais laiks pārskatīt savus dzīves mērķus? Atsakieties no liekā darba, nevajadzīgām tikšanās reizēm un nepatīkamiem cilvēkiem, bet laiku, kuru iegūsiet, velti sportam un savai veselībai.